sajer xder kejer..

salam semua..
ttba je tngan rase nk menaip..pdahal xde ape pn nk gtau..lame dh jgk x update blog ni..biasela.aku bkan obses sgt pn ngn blog ni..skadar nk kongsi crite je..sem ni nk kate sibuk x sibuk jgk..last2 sem ni je bru rase sibuk wat keje..sblum ni asyek sibuk ngn bnda len je..

fuh.sdar x sdar.rupenye lg satu sem je lg aku nk blajar kt UIA ni..alhamdulillah berjaya jgk aku menghadapi pahir getir slaku budak engin kt UIA ni..rmai yg kate kos engin kt UIA ni tough sket..tp xtau la kan..bg aku mmg tough pon..nk lulus pon kdg2 sakit gle..melainkan kalo btol2 mat buku..tp aku bkan sbegitu la kalo nk tau..mmg xde nye nk ngadap buku spnjg mase..nk exm bru nk klam kabut study..nk anta esemen esok,mlm tu bru buat..dan mcm2 lgi lah kisah budak engin sorg ni..huhu..

sem dpan aku tggl lg 15 kredit je..bnyk jgk tuh..2 subjk elektif,projek last,english for occupational purpose(subjek yg aku rase xperlu kot),lab auto 4 dan lg 1 subjek major, vehicle struct. analysis & design..dgn harapan sem ni sume bjalan ngn lancar la..arap2 sume lpas ngn cemerlang..doa2kn la ye..hehe

nk aku cte sket psl sem ni..
aku rase agak best la jgk sem ni sbb pertamenye aku terpilih utk wakil UIA ke Festival Gamelan Dunia yg wat kat Ganu blan Julai aritu..bkan sng beb nk join..hasil titik pluh aku blajar muzik slame ni..bsar jgk hasilnye yang aku dpt..aku rase itulah pncapaian yg plg bsar stakat ni yg aku dpt dlm industri muzik tradisional ni..cewwah..hehe..bnyk la jgk yang aku blajar..sumenye hasil didikan cikgu muzik kesayanganku..Ckgu Ku Zahir..trime kasih cikgu!..jasamu akan ku kenang smpai bla2..

arini..brula aku trase lega sket..Final Year Project 1 aku berjaya siapkan..walopon mmg hakikatnye ktorg satu grup x buat ape..haha..tggu nk present jela nnt..sriously ktorg mmg x buat ape tuk projek ktorg..aku gtau dak2 len pon sume mcm tkejut je..xtau la diorg watpe kan.tp kbnykan sume ade la wat sumtg tuk projek diorg..grup aku 4 org sume..projeknye,ktorg kene wat some modification kt kete yg msuk Shell Eco Maraton taun lpas..sbbnye nk anta msuk tnding lg taun dpan ni..smpai arini ktorg kene anta report.dua ari lpas bru aku klam kabut duk cari2 bahan..haha..sungguh lawak aku rase..projek yang penting ktorg wat mcm mini projek plak..arap2 present nnt ok la..keje2 len pon bnyk yg dh dianta..cume tggl nk present je lg..pastu struggle for final exm plak 30hb nih..

baiklah.stakat ni dlu coretan buat kali ni..sambung nex time plak..
salam~

0 comments: