sibukkah aku??

2/10
arini ari jumaat..pagi ade klas tutor..lpas smayg jumaat, aku dan rakan2 len iaitu dr percussion club, band n angklung telah mengadakn persembahan di dpan sultan pahang sempene syawal gathering 2009 yg uia buat bertempat di cac..org sume ckp sultan pahang ni sporting..sporting la kot..tgur2 slamber je..huhu..aku n percussionist len pkai set merah mlm ni..mmg cantek ah..sronok pn ade..men lagu2 raye je..kali ni terase lg best sbb ade saxophonist(irwan),guitarist(arep) n keyboard(k.isaura)..mkn pn bleh than jgk..walopn tpakse blapar sbb kene mkn lpas show..

arini jgk aku jumpe ngn geng sehari lahir ngn aku iaitu k.isaura pemain keyboard..


3/10
arini ari sabtu..(ari jadi aku yg ke-22..hehe)..pagi aku ade klas skill gamelan..tghari rehat..mlm plak ade show kt agm angklung club..mlm ni yg join show x rmai..aku, adam, wira ngn irwan(saxophonist)..yg len xdpt join..mkn best jgk mlm ni..siap dpt ptg kek arijadi lg..hehe..tima kasih sume yg wish besday aku ye..

4/10
arini ari ahad..pagi2 lagi aku bgn sbb ade family day cultural unit bertempat di padang ragbi uia..ramai jgk yg trun aritu..meriah jgk la..antare aktiviti yg ade aritu ialah..men game tradisonal (galah pnjang, terompah gergasi, ting2, sepak raga, pastu lg satu ape ntah..)pnat jgk aritu..pnat bmain campur ngn pnat glak sbb mcm2 kjadian melucukan terjadi..yg pling best lpas abes progrm pagi tu...aku kene blg tepung ngn bdak2 dk barat..siot btol diorg ni..aku pnye la lari..diorg x nk givup jgk tuh..last2 aku lak yg givup..haha..tp xpela..1st time jgk aku kne baling tepung nih..thnx ar korg..enjoy gle aritu..mlm plak ade mkn2..jamuan raye cultural unit..lg skali aku dikenekn..muslih x puas ati ngn aku sbb x dpt bling tepung tgh ari td..die suh aku bg ucapan plak..nsib baik aku hadapi dengn tenang je..haha..mkn2 best gle..lemang, nasi himpit,,mee grg dll..tmbah ngn potluck lg..best2!arap2 pasni akan ade lg program camni..


5/10
arini ari isnin..arini show kt agm & agd theatre club plak..pas abes klas pkl 5 trus grak g blk gamelan angkat alat ke kaed gallery tuk sound cek..arini show x ckup korum ar..k.isaura xde sbb x sehat..mlm ni spesel sket sbb 1st time aku pkai masquerade mask..kale biru lg tuu..huhu..ktorg sume perform pkai mask..mnarik jgk show kali nih..

1 comments:

Pa'eja said...

WOW!!! Artis hot!!! slalu buat show tuh!!! hebat2! truskan usaha anda supaya jd lg famous ye...

p/s: nok tgk gamba zam keno baling tepung.