tiga oktober

pergh~..terasa lama x meng'update blog ini..tp xpela..bkan ade org nk bace sgt pn aku rase..
arini cukup 22 tahun aku idup kt dunia ni..Alhamdulillah aku msih diberi peluang utk menikmati liku2 hidup ni..bnyk sungguh perkara yg terjadi..x kesah la yg baik ke yg x baik ke..aku tetap kene hadapi dengan tenang..

1st skali nk ucap thanx kpd org tersyg yg wish mule2 skali smlm..terharu jgk la..sedih pn ade..bajet bleh clebrate skali ngn die tp x ksampaian plak..tp xpela..ble2 pn bleh celebrate kn..huhu

2ndly..thnx jgk kpd rakan2 yg wish smlm..nk sebut satu2 pn tkut ade ttggal plak..family aku abg aku sorg je yg wish..thnx abe uri..smlm aku tggu jgk la msg dr membe baik aku sorg ni..tp xde pn..yg ade msg dr org len..agak sedeh jgk la ble ingt kembali kisah silam..tp aku wat2 lupe je..biase la tu kn..lumrah hidup~

smpai cni dlu aku rase..smbung lenkali plak..
hepy besday zam hadzrami b.musa~semoga dipanjangkn umur & dimurahkn rezki slalu..berjaya dunia & akhirat..aamin~~..

1 comments:

Pa'eja said...

Jgn la sedeh sgt best fren tu tak wish besday... kl dia xcontact zam, ape slhnye zam contact dia...kan?