exam..exam..exam..

Gamelan Course 2 (gamelan jawe) :
exm teori n praktkal..exm ni dh lpas dh ari rabu aritu..(24/3)..

mule2 exm teori..pak jamal (cikgu yg mngajar) mmg smpoi..bdak2 duk dkat2 je n die duk dpan memerhati..yg plg hampeh skali ialah tgk dak2 pompuan duk niru notes..aduh..jeles pn ade..aku, wira, fandi tpaksela jawab yg mane ingt..(kalo tau aku bkak bwk notes skali..hehehe)..exm prktikal plak ktorg kene men ramai2 n then grup by grup..dlm grup aku ni aku kne main gendang..cuak gak ar..x ingt rentak beb..gamelan jawe ni lain sket dr gamelan melayu..rentak plek2 je..huhu..tp xpela..aku men je ikut sdap..blasah je..arap2 die bg markah ok..

Tilawah Al-Quran 2 :
exm ni ari isnin aritu (22/3)..fuh..nsib baik rumet aku kjut pg tu..aku terlupe gle yg aku ade exm tlawah ni..bgn2 lg stengah jam nk start exm..mand kerbau ar ape lg..huhu..dh la x prepare ape2..exm ni kene bace surah yg die suh bace pastu die tnye psal tajwid..aku ni lmah sket tajwid ni..yg biase2 tu ingt la..nk wat camne..tawakal jela aritu..exm pkl 11..smpai2 kene tggu turn plak..pkl 12 bru smpai turn aku..aku duduk bg salam kt ustaz tu pastu die suh bace surah al-imran..bace2 x abes 1 ayat die suh stop..mmg sempoi la ustz ni..pastu die suh cari pape hukum nun mati..dgn pantas aku cari..jumpe2 hukum ikhfak hakiki..setel..aku pn blk la dgn tenang..hehe

Computer Aided Design and Manufacturing (CAD/CAM) :
exm ini bertarikh 28/3..dh lpas dh..
exm ni aku rase tough jgk la..sbb kene bace2 n kene ingt2 dan jgk kene kire2..mule2 dgr pasal subjek ni ingtkn kene men2 ngn komputer..design2 ape2 ke..rupenye tidak..kene blaja ntah ape2 ntah..tp nk wat camne kn..nk grad kne la amik subjek ni..huhu..exm aritu okla..aku rase lpas kot..arap2 ape yg aku jawab tu sume btol la..aminn..

Control Systems :
exm ni esok (30/3)..cuak2..tp aku rase bleh kot..cume kene biase ngn soklan..subjek ni psl nk control system..name pn control system dh..haha..mcm2 la aku blaja..nk explen pn mcm pnjang je..tp ia berkaitan ngn design2 jgk la..ape itu open loop system, close loop system, system stability n etc..mm..arap2 aku bleh jwb dgn baik esk..doa2kn la ye..

oklah..nk kene smbung study plak..ade 4 lg subjek tggl..
akan bersambung..

0 comments: