exam..exam..exam..part 2

Power Train System (PTS) & Decision Science (DS):
arini (31/3) aku exm dua2 paper ni..fuh..ape korg rase?..yg pastinye mule2 tgk jadual dulu inilah yg kuar.."aduh..cam syialnye jadual..dh la satu subjek ni mcm xtau ape.."gtu la ape yg aku ckp dlu mule2 tgk jadual..mmg hampeh..4 paper deret 3 hari..bayang la camne idup..xtdo mlm dbuatnye..tp aku tetap tdo jgk walopn mule2 xnk tdo..haha..alhamdulillah la..td aku jwab ok je kot..mule2 paper PTS..subjek ni mmg x tau ape la mule2..tp last ni la bru tau ape yg dblajar..nsib baikla die ulang soklan pas yer je td..lega gle beb..arap2 lepas la kn..

subjek lg satu ni aku rase dak uia mst tau nye..DS..subjek yg aku rase mcm x perlu je utk aku blaja..xtau la ape gune..mgkin skarg xbguna..bla dh keje bgune la kot..mm..susah jgkla td..aku bnyk gak x dpt buat..tp arap lulus jela..nk score mmg payah dh..aku study smlm pn bape jam je..fuh..pnat beb..nk study dua bende lam satu mase..tp redha jela..trime seadenye..(ayat pnyedap ati)..dh lpas dua ni mmg lega gle aku rase...esok ade lg satu..nsib baikla tghari..kalo pagi mmg xtdo lg jawabnye..gnila idup aku..nk exm je bru nk study..tp aku rase rmai je yg mcm aku ni..study las2 mnit je..pastu mulela klam kabut kn..haha..

ok dlu stakat ni..nk rehat plak..esk nk bperang lg..
ciow~

0 comments: