brita dr rawang..

salam..
haha..tjuk yg xleh blah..
lame dh jgk aku x update blog ni..walopon kt umah bleh online..tp x berkesempatan plak aku rase..
buat pngetahuan rakan2..aku skang tgh praktikal kilang buat komponen kete kt rawang..kt batang kali..aku skali ngn membe aku 3 org..ok la aku rase kt kilang ni..walopon keje pnat sket..tp aku rase ok je kot sbb aku suke keje brat2 ni..lgpn bkan sng nk mrase keje2 gni..walopon sdikit lari dr bidang yg aku blajar..bnyk jgk ilmu yg aku dpt..kt cni aku lpak rumah sewa..5 org satu rumah..yuran rumah 250 je sbulan..tong2 5 org..ok ar kn?mrah sgt aku rase..rumah pn nice je..huhu..dh 2 mggu dh aku kt cni..sume bjalan ngn lancar..siap OT lg yg xleh blah..enjoy jgk ar keje walopon pnat skali skale..time lepak lepak, time keje keje..huhu..
oklah..stakat ni dlu brite dr rawang..
sekian..

0 comments: