selepas exam..

alhamdulillah..lega..lega sgt2 exm dh lpas..rase mcm dh lame dh aku abes exm padahal bru je smlm..huhu..abes2 exm aku tdo..png pale beb jwb exm cmpur ngn tdo x cukup..huhu..bgn2 smayg magrib pastu aku siap2 ciow blk umah kakak aku kt puchong..tp xleh nk lpak lame ar..senin ni aku dh start praktikal dh..kt rawang plak tu..brg punye la bnyk nk simpan..kalo kt kl rilek je..bleh stay kt uia je..ni kene plak siap2 brg nk bwk g rmah sewa kt sane..nsib baik la dh ade rumah yg aku nk duk nnt..xde la pning pale nk cari kn..aku g ni ngn membe aku 3 org..jauh2 pn g jgk la sbb tu je yg dpt kn..dpt yg len pn,sume last mnt dh..xdpt la nk accept..x sbr pn ade, cuak pn ade, malas pn ade.. mcm2 aku rase..wait n see jela nnt camne..arap2 ok la..huhu..wish d best 4 me..

rasenye smpai sini dlu kot..mata dh ngntuk..brg x abes kmas lg..adoyai..
jmpe lg lam update akan dtg..ciow~

0 comments: